måndag 27 juli 2009

Nu känns det bättre i magen

Nu har jag gett mig fan på att lyckas. Om jag gör det får ni veta om tre veckor. Det är då jag också börjar min behandling på IDUN. Gick en promenad till nu eftersom mättnaden av min kebab gjorde att jag verkligen hade ont i magen. Så mätt är nog inte bra att vara.. Så jag tänkte avlasta min lilla mage lite med att hjälpa till förbränningen lite med en promenad till.

Jag brukar inte vilja promenera själv. Imorse var det pest och pina, vet knappt ens varför jag ville gå ut och gå. Men denna senaste var riktigt skön och det kändes som att tiden bara svischade förbi! När det känns så är det hur härligt som helst :)

Imorgon ska jag fika med Magoo. Det blir Espresso House. Ja, ni vet säkert varför valet är just det stället, hehe.. Ja just det, Chai Latten & Mudcaken.. Mums vad gott det ska bli!

/Mindy

Inga kommentarer: